FLUOR
Barcelona

Juanjo Villalba debuta amb una col·lecció entre el desamor i el món de la construcció

'Mitologia emocional' inclou 12 'looks' amb noms com Entusiasme, Anhel, Exuberància, Admiració, i Melancolia

Dos 'looks' de la col·lecció de Juanjo Villalba 'Mitologia emocional' / MAR ORDOÑEZ Zoom

Un fracàs amorós es pot convertir en una font d'inspiració per a la moda: el dissenyador Juanjo Villalba debuta amb una col·lecció masculina titulada Mitologia emocional, els looks de la qual evoquen sensacions d'una relació amorosa com Entusiasme, Anhel, Exuberància, Admiració, Desassossec, Desconsol, Melancolia, Ira, Hostilitat, Gratitud i SerenorDe fet, Villalba afirma que la col·lecció és "un exercici d'autoconeixement i redempció".

Els looks de 'Mitologia emocional' contenen referències al món de la construcció Zoom

Els looks de 'Mitologia emocional' contenen referències al món de la construcció / MAR ORDÓÑEZ

La col·lecció està composta de 28 peces realitzades amb 30 teixits diferents i distribuïdes en 12 looks. Tot i la inspiració en el món de les relacions, Mitologia emocional té referències a la roba dels paletes i del món industrial. "Els detalls i la funcionalitat de la roba de treball adaptada a la ciutat i l'ús de materials de construcció per a la manipulació dels teixits, serveix per reivindicar el seu origen en una família obrera, dedicada a la confecció i la construcció", es pot llegir en la presentació de la col·lecció.

La col·lecció de Juanjo Villalba 'Mitologia emocional' està composta per 28 peces distribuïdes en 12 looks Zoom

La col·lecció de Juanjo Villalba 'Mitologia emocional' està composta per 28 peces distribuïdes en 12 looks / MAR ORDOÑEZ

La trajectòria de Juanjo Villalba va començar al departament de màrqueting d'una multinacional, i fa tres anys va decidir fer un gir i dedicar-se al disseny. Es va formar a l'IED i va treballar durant uns mesos al taller de Juan Vidal i en un altre en un estudi de disseny multimarca.