FLUOR
BARCELONA

La moda 'low cost' també aposta per la bellesa real

La marca Primark opta per models ancianes, amb corbes i cabells sense tenyir

Una de les models de la campanya / INSTAGRAM Zoom

El món de la moda s'omple sovint de discursos benintencionats a favor de la bellesa real, però a l'hora de la veritat les passarel·les i les campanyes publicitàries segueixen plenes de noies joves, rosses i ultraprimes i es fa difícil veure dones fora dels estàndards més habituals de bellesa.  

Una de les imatges de la campanya de Primark Zoom

Una de les imatges de la campanya de Primark / INSTAGRAM

Per això rebem amb satisfacció qualsevol intent de sortir dels cànons més estereotipats, i això és el que ha fet la marca de roba 'low cost' Primark, i que ha recollit la revista 'Trendencias', que a les seves xarxes socials i als 'lookbooks' de presentació de les seves col·leccions hi inclou dones amb els cabells grisos, models 'curvies' i dones grans lluint alguns dels seus models.

Una altra fotografia promocional de la marca Zoom

Una altra fotografia promocional de la marca / INSTAGRAM

Tant de bo aquesta tendència no sigui només una anècdota i comencem a veure moltes més dones i homes reals en el món de la moda.