La moda 'low cost' també aposta per la bellesa real

La marca Primark opta per models ancianes, amb corbes i cabells sense tenyir

Una de les models de la campanya
Fluor
11/12/2018
1 min

BARCELONAEl món de la moda s'omple sovint de discursos benintencionats a favor de la bellesa real, però a l'hora de la veritat les passarel·les i les campanyes publicitàries segueixen plenes de noies joves, rosses i ultraprimes i es fa difícil veure dones fora dels estàndards més habituals de bellesa.

Una de les imatges de la campanya de Primark

Per això rebem amb satisfacció qualsevol intent de sortir dels cànons més estereotipats, i això és el que ha fet la marca de roba 'low cost' Primark, i que ha recollit la revista 'Trendencias', que a les seves xarxes socials i als 'lookbooks' de presentació de les seves col·leccions hi inclou dones amb els cabells grisos, models 'curvies' i dones grans lluint alguns dels seus models.

Una altra fotografia promocional de la marca

Tant de bo aquesta tendència no sigui només una anècdota i comencem a veure moltes més dones i homes reals en el món de la moda.

stats