Peus calents i acolorits
JOAN CALLARISSA
Barcelona

Si sou de la tribu dels mitjons divertits, aquest és el vostre cofre! 😍😍

Happy Socks celebra el seu desè aniversari amb un exclusiu repàs dels seus 'bestsellers'

El cofre del desè aniversari de Happy Socks / HAPPY SOCKS Zoom

Segur que si heu passejat pels carrers comercials d'una capital europea o de fora d'Europa us haurà cridat l'atenció en algun moment alguna de les cridaneres botigues de Happy Socks. A mi, particularment, m'encanten, perquè són una explosió de color i perquè la gran majoria de dies fan que et faci il·lusió vestir-te al matí per la dosi de surrealisme que et poden aportar quan te'ls poses. Sobretot, segons com els combinis.

Doncs bé, ara resulta que aquesta marca que ha fet que totes les firmes del 'fast fashion' no parin de produir una pila de mitjons de colors ja celebra deu anys. I, esclar, a ells, que es van inventar això de portar mitjons d'inspiració psicotròpica, una dècada els ha donat per a molt. Tant, que per celebrar l'efemèride han tret al mercat un cofre de col·leccionista on es poden trobar els més guais de cada any i uns d'extra que combinen els estampats de coloraines dels més guais de cada any. És a dir, la reducció a uns únics mitjons de la història d'una marca que es va atrevir a somiar una mica en un àmbit on existia un regnat absolutista de l'avorriment.

La marca se la van inventar dos suecs, Mikael Soderlindh i Viktor Tell, que van pensar que l'avorriment que sentien ells quan es posaven aquesta tradicionalment menyspreada peça de vestir potser també el sentia altra gent. I la van encertar. De fet, des de llavors se n'ha posat fins i tot Iris Apfel. Com és que no es va inventar aquesta marca ella?

Mikael Soderlindh i Viktor Tell, fundadors de Happy Socks Zoom

Mikael Soderlindh i Viktor Tell, fundadors de Happy Socks / HAPPY SOCKS

Ara, a més, han portat la seva felicitat colorista als banyadors i als calçotets i les calces. Ja veurem com els va. De moment, parteixen d'una bona base, ja que si el cofre aquest de col·leccionista el venen a 100 euros, deu ser perquè la seva marca és com Apple, que, en comptes de clients, té fans que paguen el que els demanen perquè estan encantats de portar els seus productes.