Debilitats13/02/2019

La cosmètica unisex revoluciona el món del maquillatge

Marques com Celine, Givenchy i Gucci s'han sumat a aquesta tendència a l'alça

Mery Loor
i Mery Loor

BarcelonaLa tendència 'agender', o sigui sense gènere, està conquerint cada cop més espais que fa uns anys haurien estat impossibles de conquerir. Lavabos, roba i ara també el món de la cosmètica s'han rendit a aquest corrent cada cop més demanat pels ciutadans.

Els canvis dins la indústria del maquillatge han estat pocs i lents, però últimament un dels més destacats va ser la creació de maquillatge per als diversos colors de pell de les persones. Ara, algunes marques han volgut anar més enllà i trencar rols de gènere, i per això han creat maquillatge destinat a l'home. Ho vam veure fa uns mesos quan Chanel va llançar la seva línia de cosmètica 'Boy by Chanel' pensada per a ells. O altres firmes de luxe com Tom Ford o Marc Jacobs, que també van reivindicar damunt la passarel·la que l'atenció al rostre no té gènere.

Cargando
No hay anuncios

Ara, algunes conegudes marques de cosmètica han fet un pas més. Celine, Givenchy i Gucci han anunciat que aposten pel maquillatge unisex, tal com informa el diari britànic 'The Independent'. Celine i Gucci ja han introduït a les seves desfilades aquesta tendència i Givenchy ha llançat aquesta setmana una línia de productes de maquillatge unisex anomenada Mister, en què destaquen els productes bàsics. En aquesta col·lecció hi ha antiulleres i 'sticks' per tapar les imperfeccions amb colors neutres. Productes pensats per a ells i per a elles.