Adidas fitxa Beyoncé per dissenyar roba esportiva
La marca alemanya s'alia amb l'artista, que també vol rellançar la seva pròpia línia de roba
BarcelonaBeyoncé vol tornar a provar sort amb la moda. En aquesta ocasió, la diva nord-americana s'ha aliat amb Adidas i han firmat una col·laboració per crear roba i calçat esportiu. Així, la cantant podrà rellançar la seva pròpia marca, Ivy Park, que des del mes de novembre és tota seva després que li comprés la seva part a Philip Green, el propietari de Topshop, que ha estat acusat d'assetjament sexual i amb qui la cantant havia llançat la marca fa un parell d'anys.
La marca esportiva alemanya ha anunciat la col·laboració amb la cantant amb un missatge clar: amb l'esport es poden canviar vides. I presenten Beyoncé com la seva 'partner' creativa.
Així, la marca vol fer un pas més en la creació de peces esportives que es porten en el dia a dia, en línia amb la creixent cultura urbana que proposa peces còmodes, atractives i que segueixen les tendències de la moda actual. Beyoncé té 126 milions de seguidors a Instagram, i això la converteix en una sòcia molt atractiva per a la marca.
La cantant va dir, en un comunicat recollit pel 'New York Times', que aquesta és "la col·laboració de la seva vida", i va lloar la filosofia de la marca, "que posa la creativitat, la responsabilitat social i el creixement per davant del negoci".