VidaPop09/04/2019

Adidas fitxa Beyoncé per dissenyar roba esportiva

La marca alemanya s'alia amb l'artista, que també vol rellançar la seva pròpia línia de roba

Ara
i Ara

BarcelonaBeyoncé vol tornar a provar sort amb la moda. En aquesta ocasió, la diva nord-americana s'ha aliat amb Adidas i han firmat una col·laboració per crear roba i calçat esportiu. Així, la cantant podrà rellançar la seva pròpia marca, Ivy Park, que des del mes de novembre és tota seva després que li comprés la seva part a Philip Green, el propietari de Topshop, que ha estat acusat d'assetjament sexual i amb qui la cantant havia llançat la marca fa un parell d'anys.

La marca esportiva alemanya ha anunciat la col·laboració amb la cantant amb un missatge clar: amb l'esport es poden canviar vides. I presenten Beyoncé com la seva 'partner' creativa.

Cargando
No hay anuncios

Així, la marca vol fer un pas més en la creació de peces esportives que es porten en el dia a dia, en línia amb la creixent cultura urbana que proposa peces còmodes, atractives i que segueixen les tendències de la moda actual. Beyoncé té 126 milions de seguidors a Instagram, i això la converteix en una sòcia molt atractiva per a la marca.

La cantant va dir, en un comunicat recollit pel 'New York Times', que aquesta és "la col·laboració de la seva vida", i va lloar la filosofia de la marca, "que posa la creativitat, la responsabilitat social i el creixement per davant del negoci".